reklama

Moja obľúbená báseň

Písmo: A- | A+

 Ešte verím

Ja zabudnem, všetko v čo som veril
ak budeš si to želať
ak mi dáš kúsok svojho neba
ak mi dáš kúsok dotykov svojich dlaní
ak mi dáš kúsok snov
ak mi dáš kúsok svojich prianí. Veď ja už vlastne
verím iba v teba.

Martina Pristačová

Martina Pristačová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skončila som prvý stupeň vysokoškolského vzdelania na Katolíckej univerzite. Momentálne pokračujem v štúdiu 4. ročníka. Mojím hlavným cieľom je ukončenie štúdia a zamestnať sa v mojom odbore. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu